Bättre kvällar har man ju haft..

Godmorgon,
Gårdagskvällen började bra. Vi drog till någon pub jag och emma. Där vi mötte Robin o Isabella + 2 till. Vi var där i 40 min innan vi drog vidare, kan ju säga att jag var redan packad när vi gick där ifrån, haha ingen bra början!
Drog till Daam, där vi förade lite till. det var efter dehär allt gick åt skogen.. Alla var sjukt sega på att gå från daam och sen så irrade folket bara omkring och visste inte vart vi skulle och så var det kööer, så kom vi inte in någonstans..
Så tog donken innan vi åkte hem, kom väll hem halv 2 typ. Får ta igen det i helgen eller nått!

Mår iaf bra idag,skönt det! Förkyld har jag dock blivit igen, love life..
Idag blir det iaf shopping med Zarah och Erica, behöver verkligen nytt till garderoben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0