Heeelg!

Vi har delat upp våran mattegrupp på fredagar i 2 för att vi är så stökiga och för att det inte går så bra för alla! Så nu är vi typ 10 st i varje grupp. Rätt skönt men känner dock mig inte mer motiverad, hatar matte och kommer faan alltid göra det!
Vi hade endast historia i en halvtimme och fick en uppgift som jag suttit och skrivit klart nu! Känner mig fett stolt! Den ska bara finjusteras lite mer på lektionerna!
Har oturligt nog fått en naturinlämning som ska in på fredag.. Men vi får jobba med den på lektionstid så ska försöka göra klart den där så jag slipper hemma!
Ska även intervjuva min mamma om sin arbetsplats till någongång snart oxå.. Känns som min läxfria tid börjar få sitt slut :(

En positiv grej är iaf att jag är ledig på Tisdag!! Känns otroligt bra timeatt när jag ska på zarahs studentskiva på måndag!!
Nu ska jag iaf gå och byta om sen skjutsa min lillebror till träningen och sen plocka upp erica + rebecca och åka till stallet.
Ikväll blir det feeeeezt så skriver nog inget mer först imorn!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0