Den här jävla oturen..

Att jag alltid drabbas av otur. Den förföljer mig genom allt jag gör. Vad fan har jag gjort för att förtjäna att alla ska tas ifrån mig och allt ska gå skit? Gud verkar hata mig. Allt jag gör blir fel. Det ända jag vill är att vara lycklig, men det känns som det aldrig kommer finnas på min världskarta. Jag förtjänar tydligen inte något gott.Men har vant mig numera..
Nej förlåt nu ska jag inte låta så deprimerad!

Kom precis hem från skäris. Fick med mig presenter till både Emam och Lovisa, så då behöver jag inte tänka mera på det! Fick även med mig ett vitt linne hem som är väldigt uringat bak, enkelt men snyggt till sommarn!
Har även pluggat. Ingenting fastnar.. Men förhoppningsvis så sitter det någorlunda imorn när jag skriver provet.
Min mamma och lillebror blev baksugna så vi ska baka någon chokladpaj typ,yummie!
Vilket gör att den där powerwalken måste verkligen bli av! Men först bak.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0