Kungstädgården

Hejsan,
Usch vad jag hatar begravningar.. Fast vem gör inte det? Det var jätte fint iaf.Vila i frid Anna och mina tankar går till familjen. Men det är så mycket som bubblar upp när man går in i en kyrka. Sist jag var i den kyrkan var när min kompis Linnea begravdes, det var för 6 år sen.. Tiden går så fort. Besökte även hennes grav idag och la en blomma.
Åkte med mamma in till kungsan sen. Där vi mötte Zarah som redan var inne i stan. Vi åt glass och mös i solen. och Tog massa bilder.
När jag kom hem så la jag mig ute i solen. Har bara fixat med bilderna sen dess. Ska snart byta om och bege mig ut på en power walk.
Här kommer bilderna från idag iaf,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0