Kryssning

hejhej,
nu är jag hemma efter en hel galen resa!
Mötte upp mina rumskompisar Pontus,Kevin och Pontus vid 5 och åt middag. Åkte sen vidare till båten där vi träffade Amalia,Frida,Hauser,Elin,emelie,Elaine. Hytten var inte den största och världens minsta toalett, men vi hade det bra ändå.
Vi gjorde oss iordning och sen började vi dricka vid 9. Sen höll vi igång hela natten! Somnade väll vid 7 imorse och gick upp vid 12.. Så är jävligt seg nu kan jag ju säga!
Vi både satt vid bord och dansade hela natten, dock var dansgolvet väldigt litet och sjukt mycket folk så ramlade mest omkring där..
Dagen har inte varit lika rolig.. Bakis på en båt när det är storm ute är ingen hitt kan jag ju säga, vet inte hur många gånger jag höll på att spy.. så blev ligga i sängen mest hela dagen för att inte spy eller ramla omkull. Jävligt segt dock att båten inte landade först vid 6..
Men igår hade vi det jävligt kul!
Har tagit massa bilder så de kommer!
Ska duscha och sova nu,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0