Lola nattklubb

Godmorgon,
Vettefan vad jag gör uppe nu, men kunde inte sova längre..
Det var inte överdrivet mycket att göra igår, inte lika mycket folk som förra veckan. Så man gick mest runt och plocka något enstaka glas ibland.
Har iaf börjar hänga med 2 stycken, Nathalie och Osvald. Så det är roligt,lära känna lite nytt folk lixom! alla
Är jätte trevliga så jag trivs verkligen! Tiderna kanske inte är dom optimalaste för trötta Vanessa men det funkar. Framåt 2 börjar man få ont i fötterna och bli väldigt trött. Igår var vi inte så många nät vi fixade borden heller så kom hem vid 20 i 5.. Kunde inte somna först vid 6 så har inte fått så många timmars sömn inatt..
Idag vet jag inte vad som händer. Jag ska ner till stallet iaf. Sen får vi se vad jag orkar.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0