Respektlöst

Hejhej,
Förlåt för dålig uppdatering men har inte så mycket intressant att skriva om.
Hade sån sjuk mensvärk när jag skulle sova inatt! Jag höll på att dö längesen jag hade så fruktansvärt ont att jag till och med grät.. Inte nog med det när jag precis lyckas somna i hyffsad tid nej men då blir jag väckt av att min klass började skriva i den älskade gruppchatten..!!! Var så fruktansvärt arg och när jag ber dom vara tysta för att jag ska upp klockan 4,tror ni dom är det? nej såklart inte! Respekten är på topp.. Vart så arg så böjade gråta ännu mer..och kan inte stänga av ljudet helt fall att jag försov mig så måste jag ju kunna nås.Vafan är problemet att man inte kan ta sig ur en jävla grupp?!?
Klockan ringde strax efter 4 imorse.. yaaay.. Kan ju säga att jag var lagom död då..
Shit vad mycket snö det var asså och sjukt halt.. Åkte iaf och hämtade Rebecca och sen till globen.
Byggde upp banan och sen blev det frukost medan vi tittade på dressyrträningen.
Byggde om banan igen innan tävlingen började. Sen var jag insläpp.
Resten av dagen gick vi runt bland alla hästafärer, love it! Lite nya tillskott till häst garderoben blev det allt!
Tittade lite på showerna innan vi åkte hem.
Sitter nu i soffan med min bror och har fredagsmys. Han hade lagat mat till mig när jag kom hem, bästa du!
Ska snart gå och lägga mig igen.. Ska upp 5 imorn, woho 1 timme senare..
Ha en bra fredag,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0