Skönt att sluta tidigt

Hejhej,
Har precis skrivit klart min uppsatts till massagen. Nu har jag bara 2 psykologiuppgifter jag måste göra.. Men ena fattar jag inte så ska nog bara göra drömmen idag och sen den andra i helgen.
Nationella gick nog helt okej. Jag skrev om människans utnyttjan av djur, haha förvånade att jag pratar om djur.. Jävla djunörd.. Aja men skrev iaf några bra argument om vissa saker så bara hoppas att min lärare tycker desamma. Satt bara 1 timme, jag får panik av att sitta längre! Men jag var klar och nöjd så struntsamma.
Kom hem lagom till desperate och sjunde himlen! Så har pluggat till de. Men nu ska jag försöka göra någon lunch sen plugga vidare..
Ska rida senare idag och sen jobba!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0