Sovit bort hela dagen

Godmorgon,
Inte för att det är morgon längre men jag vakna nu. Skönt att få sova iaf 8 timmar efter jobbet men segt att hela
Dagen typ har gått.. Men jag får vänja mig!
Efter ridningen och middagen så åkte jag till Wallmans där jag nu kommer jobba varje fredag. Jag jobbar som Nisse, plockad glas från bord och baren. Det var roligt, bra musik och mycket folk. Kan ju säga att även fast jag hade sköna skor hade jag jävligt ont i fötterna mot slutet.. Och vid 2 blev jag sjukt trött, haha men det gick bra! Alla var jätte snälla och gulliga så det var bra! Kom hem kvart över 4, skönt med bil!
Idag ska jag ner till stallet för att kolla KM, min häst är ju halt så blir inget för mig..
Så ska nog gå upp nu och börja göra iordning mig.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0