Be strong

Godmorgon,
Sitter nu i datasalen i skolan för att göra ett arbete. Går sådär, kan inte riktigt koncentrera mig.. Lyssnar på musik istället!
 
Skoldagen gick hyffsat fort igår. Massageprovet kändes bra. Kom ihåg alla utantill och gjorde dom i rätt ordning så vore konstígt om jag inte får minst VG!
Åkte till stallet och hängde med Rebecca och Therese. Red sen på kvällen.
Fick somsagt ett besked på kvällen som jag helst inte hade vetat..
Kunde inte sova och har inte sovit allt för bra.. Tur att jag hade sovmorgon imorse.
 
Hoppas denna dag går fort jag vill bara härifrån! Ligger högt upp på bristningsgränsen men ska nog klara mig igenom denna skoldag utan tårar.
Förlåt för jag skriver så deprimerande men jag kan tyvärr inte tänka annat än såhär nu..
puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0