Plugg,plugg och ännu mera plugg

Godmorgon,
Sitter just nu i datasalen och håller på med en historiagrej. Eller ja håller på o på, går sådär.. Orkar inte! har iaf fått ihop 1 sida med fakta men behöver nog mer.. Tur att den inte ska vara klar först veckan efter lovet!
Vi har så jävla mycket nu så jag håller på att bli galen! Idag har vi psykologiprovet och läxförhör på samhällen. Imorn har jag prov på alal muskler. ¨På torsdag ska naturen lämnas in och redovisas minst 10 min?!, veckan efetr lovet har vi idrottsprov. JAG ORKAR INTE!
Åh vill redan bara hem och gömma mig under täcket men nä såklart så går man i skolan till tidigast 4.. Sen hem o plugga..
Aja ska väll försöka göra någonting mer innan lunchen.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0