Snart lov!

Hejsan,
Sitter nu i soffan och har precis gjort klart min power point o fixat det sista i uppsatsen. Så nu har jag bara ett läxförhör imorn sen kan jag ta lov!! Så jävla välbehövligt!
Provet imorse gick rätt bra. Kom ihåg vad alla hette på latin och vilken funktion de hade. Men kunde inte riktigt sätta ut vart de satt för de hade jag inte tittat igenom.. Men jag klarar mig helt säkert iaf! Så det känns skönt iaf.
Rätt segt att jag skrev det på 20 min bara och sen hade rast 1 timme.. Åt iaf frukost med mobilen som sällskap, haha tur att den finns.
Efter ännu en äcklig lunch så lyssnade vi på redovisningar på naturen. Hoppas min går någorlunda imorn! På psykologin gjorde vi inget vettigt och fick gå efter 40 min, skönt!
Nu ska jag titta på tv och snart kommer hunden hit!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0