Stolt över mig själv

Vet inte riktigt vad som hänt med mig. Jag jobbade till och med på naturen idag? Väldigt stolt haha. Skrev 1 A4 till min uppsats om hjärtinfarkt som ska vara inne nästa vecka. Ska även ha 15 min redovisning om det?? Hur då?!
Aja på psykologin satt vi bara och lyssna, ska ha prov nästa vecka blir plugga mycket till de, vill ha någorlunda betyg där iaf!
Har suttit sen jag kom hem och pluggat svenska. Det sitter ganska bra allting, bara ismerna som är lite svåra men det löser sig säkert.
Vet inte vad jag ska hitta på nu, haha känner mig lite rastlös. Ska ju inte iväg till zumban först halv 7 så har ju några timmar att komma på något Att fördriva tiden på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0