Tisdagen över

Hejhej,
Jag undrar verkligen vad jag kommer få på Psykologiprovet.. Antingen får jag G eller IG om jag svarat fel på allt haha.. Men borde klara mig.
Samhället var lika hemskt som vanligt, gjorde inte ett skit.. Så sjukt tråkigt och sjukt tråkig lärare!
Keramiken känns ganska meningslös. Gör massa nya grejer innan de andra äns är klart. Nu ligger jag iaf ikapp allt typ så det är skönt.
När jag kom hem var det bara att börja plugga till nästa prov.. Men känns bra kom ihåg nästan alla muskler från när
Vi hade det i ettan så känns skönt.
Träffade Rebecca nu på kvällen och har åkt runt o pratat bara.
Nu ska jag sova om folket i chatten bara kunde vara tysta..-.-
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0