Min godtrogne vän

Denna jävla skoldag tog aldrig slut! Åh vad lång den kändes.. Torsdagar är generellt sätt min hatdag och inget undantag nu när man har dåligt schema den dagen heller..
Efter jag sovit mig igenom naturen, svarat på några frågor fick jag äntligen åka hem.
 
När jag kom hem fick jag ett glattvälkommnande av en über glad hund! Han gör mina dagar,världens finaste. Kan inte förstå att han varit med mig i 10 år nu,  följt med mig genom min uppväxt. Världens bästa som har fått stått ut med mig när jag varit jätte glad eller när jag legat och gråtit med honom i min famn. Jag är så göad att han ska vara hos oss i 1 månad, han kom i precis rätt tid. Min godtrogne älskade vän.
Var ute och gick power walk 45 min med honom, så nu ligger vi båda döda i sängen.
 
Hann med att städa mitt rum när jag kom hem oxå. Sätt ut som ett bombnedslag hela veckan men har inte äns orkat brytt mig.. Men nu är det iaf dammat,dammsuget,kastat kläderna i smutsen och nybytta lakan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0