Partey

Goddag,
Ligger för tillfället väldigt död i soffan. Har iaf tagit mig en dusch och ska ta mig ut på en promenaden tror jag så jag kommer igång.
Men det var det värt! Hade sjukt roligt igår! Träffade väääldigt många jag kände så det var roligt!
Åkte dit med Rebecca och mötte upp Zarah där! Även Pontus, Kevin,Felix,Panna och Gogge var där, så hängde lite med dom. Träffade även en annan Pontus, sjukt att jag alltid lyckas träffa honom ute! Men det var roligt, det var längesen så vi umgicks med honom största delen av kvällen.
Åkte hem i hyffsad tid, zarah skulle jobba idag så kom hem vid 2. Hade sällskap av August och Fredrik hela vägen hem oxå, så det var trevligt! Skönt att slippa gå själv i mörkret..
 
Vaknade vid 8 imorse.. Inte mycket till sömn men får sova ikväll.
Ska vara barnvakt sen så vi hörs ikväll.
puss
Gårdagens outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0