20 april

Kan ju säga att hela dagen var rätt stressig igår.
Åkte och lämnade mamma och pappa, drog direkt till stallet för att göra iordning hästen och sen åka till norrtälje med Pernilla för tävling. Kom tillbaka tilll stallet vid halv 9 så var bara slänga in allt för att sen skynda hem och fixa mig för jobb halv 10, Men jag hann!Dock väldig stressad men det släppte när det lugnat ner sig lite på jobbet.
Klockan gick sjukt segt och trodde aldrig att jag skulle komma hem.. Men kom hem till kvart i 4 typ och somnade direkt.
Gick upp vid halv 12 och gjorde mig iordning för att träffa Zarah. Åkte till skäris och satt ute o åt lunch, sjukt härligt!
Köpte present till Sebbe som fyller år på tisdag och till mamma som fyller år på torsdag. Åkte sen hem till Zarah för att äta glass och titta på gårdagens one tree hill!
Ligger nu på soffan med min kanin som sällskap, här kommer jag bli kvar idag. Är så jävla trött så ska bli skönt att få gå och mysa ner mig i sängen o titta på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0