Gårdagen

Blogg appen fungerade inte igår.. Och var allt för trött för att hämta datan, haha..
Mådde verkligen inte bra igår, pollen drog till ordentligt och var nog även sjuk.. Helt matt i hela kroppen, svullna halsmandlar och tror jag hade feber oxå..
Men fick iaf sova ut 12 timmar så det var ju skönt. Åkte sen med mamma till kungens kurva för att handla grejer till mitt rum! Fick med mig allt utom en tavla,hoppas jag hittar någon snygg snart!
Men var för död för att äns orka göra något med rummet igår så det ser ut som ett bombnedslag.. Men idag ska det fixas klart!
Jobbade trots att jag inte mådde så bra.. Tiden gick såååå långsamt och hade ont i hela kroppen, men vi stängde vid halv 3 och var då klara med nästan allt så vi kom däifrån vid 3. Sjukt skönt! Somnade typ på en gång och vaknade 8 timmar senare vid 12.
Nu ligger jag i soffan och ska snart ta tag i rummet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0