Helg!

Så jävla skönt att mamma kunde skjutsa mig till skolan imorse så jag slapp gå ut i ösregn och storm!
Fortsatte inte lika bra när vår historielärare var sjukt arg på oss och skällde ut oss för vi var så dåliga, tack för den! Filmade sista scenen och den blev riktigt kass, haha men vafan allt är redan kasst så!
Glömde matkortet igen för andra gången den här veckan (y) så fick bli käka i simhallen, klagade inte riktigt. Samhällen och svenskan var sjukt tråkiga och jobbiga. Fick med mig ännu ner läxor hem som jag verkligen måste göra snarast så jag slipper skiten sen!
Bakade med min bror när jag kom hem, drömmar! Sjukt goda! Dock gick det inte så bra när vi fick strömavbrott mitt i.. Höll i sig nästan en timme så jag missade första delen av one tree Hill, höll på att lacka sönder kan jag säga!
Efter middagen träffade jag Zarah och kom hem för en stund sen. Imorn är det full fart hela dagen så måste sova nu.
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0