Hämta hästarna på betet

Efter ha tittat på mina dagliga program på morgonen så gjorde jag mig iordning och åkte till stallet. Åt lunch innan jag och Therese åkte för att hämta hästarna. Det blev bara jag och Therese.. Men de flesta hästarna var skötte sig. Förutom Mona, curre och glimra som sprang ifrån oss hela tiden.. Glimra sprang även rätt över mig och min fot så den är lite blåslagen, tack för den.. Men vi var ändra grymma som fixade att få in alla hästar på typ en halvtimme! Men en hel del jagande då, tur att hagen var avkapad iaf!
Lämnade hästarna och sen åkte jag hem. Legat med foten högt och hoppas den inte ska svullna upp. Dock är jag ju dum i huvudet som gick ut på en pw med den?! Men vafan nu har jag ju kommit igång så får ju inte sluta nu. Har dock sjukt ont nu men förhoppningsvis ger det sig lite under natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0