Långsjön

Snäll som jag är skjutsade jag min bror till båten imorse bara för att han skulle få sovmorgon och slippa bussen.. Fick mig iaf en mjukglass när jag kom fram!
När jag kom hem la jag mig ute i solen och läste. Underbart väder och det ska fortsätta hela helgen! När Pontus och Kevin äntligen hade vaknat sådär efter halva dagen.. Så åkte vi till långsjön och la oss o solade. Var lite för kallt för att bada hehe. Trevligt var det iaf!
Blev fort hem och fixa lite innan jag åkte för att vara barnvakt. Längesen nu så det var roligt. Nu sover han och jag sitter o har Fredagsmys med godis. Ska nog gå och lägga mig såsmåningom, blir en liten övernattning här. Men det blir mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0