Nyårsafton!

Igår var jag i stallet hela dagen. Hängde med Agneta o Ylva, som den gamla goda tiden! Kom hem vid 5 och sen blev det film hela kvällen. Först såg jag vänskap till döds, riktigt bra film! Spännande och kärleksfull. Sen Pearl Harbour.. Herregud vad den filmen är bra, skulle kunna se den om o om igen. Lika sorlig varje gång, bölade sönder hela filmen haha. Den är så bra!
 
Nyårsafton idag då! Vaknad vid 10 och åkte för att handla mat då, menyn för ikväll blir lite frukt doppade i choklad som snacks, viktigt att börja med det goda haha! Sen till varmrätt blir det kött med tillbehör och till efterätt någon nöt-kolatårta. Blir nog jätte bra alltihop!
Annars har jag städat här hemma och fixat. Ska snart börja göra mig iordning och sen fixa med maten o så!
Kvällen är lite oklar men vi kommer äta här och sen vill vi försöka hitta någon fest, men det går sådär.. Så blir nog en utgång på stan isf!
Ha en bra kväll och ett gott nytt år!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0