8 februari

Igår kväll åkte jag hem till Zarah och hade filmkväll. Åt massa gott och myste!
Efter orolig sömn hela natten så tog jag mig upp ur sängen vid halv 11.
Tittade på mina rutin program innan jag åt lunch. Skrev sen klart filosofiuppgiften. Så ända jag har kvar nu är talet som jag ska göra i helgen. Vet vilket ämne jag ska ha så tror jag kommer bli klar rätt fort.
Åkte med Zarah till skäris en sväng. Fick med mig skjortan jag visade tidigare.
Åkte förbi solariet påväg hem, skönt att inte känna sig helt blek iaf!
Har precis duschat och ska snart göra mig iordning för jobb ikväll! Kommer nog vara jobbigt, fortfarande sjuk.. Men en natt ska jag nog orka ta mig igenom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0