Alla hjärtansdag

Glad alla hjärtansdag!
Hoppas alla haft en fin dag med mycket kärlek från vem det än kom ifrån.
Jag har umgåtts med min lillebror nästan hela dagen och ätit massor av hjärtan. Klart man önskat att haft någon pojkvän att dela dagen med men har fått kärlek från annat håll så det har varit en bra dag ändå!
 
Åkte till skolan imorse och åt frukost med tjejerna innan skolan börja. Vi hade bara projekt idag och kan ju säga att jag gjorde ingenting.. Vi tittade på pretty little liars och åt godis, bra skoldag enligt mig (y)
Kom hem vid 2 och la mig framför tv:n och sen har jag som sagt umgåtts med min bror.
Lagat mat, eller ja skärt grönsaker iaf, bra gjort för att vara mig! Haha ig i matlagning..
Åkt till ikea och köpt en ram till Agnetas present imorn, den kommer hon nog bli glad för!

Har precis skrivit klart grunden till mitt tal, känns skönt! N har jag bara ett avslut kvar, men det kommer jag säkert på snart.
Nu ska jag sova, imorn är det min födelsedag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0