Glasögonorm

Jag kommer snart ta dö om jag inte får sova snart! Ännu en till natt med lite sömn, blir fan galen! Så därför tänker jag vara hemma imorn, behöver få sova ut!
Gjorde ju inte saken bättre att gå till 4 i skolan heller..
Vi bestämde på historian idag att vi ska spela in en film av Vietnamkriget, blir nog roligt! Skönt att slippa plugga massa.
På håltimmen åkte de flesta från klassen till skärholmen och käka.
Psykologin och samhället kändes långa. Skönt att vi titta på film på samhället iaf! Ganska bra var den oxå, så det var ju nice!
På keramiken började vi göra skålar. Börjar bli lite jobbigt att skära i glas nu.. Men det blir väll förhoppningsvis fint.
Åkte till optikern efter skolan. Jag kommer joina resten av min familj nu med glasögon. Hittade några snygga så
Om 10 dagar kommer jag vara en glasögonorm, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0