Läkarbesök

Äntligen är hattisdagen över! Sjukt tungt att komma upp imorse.. Speciellt för att sitta på en lektion en timme och inte göra något vettigt och se ha hål i 2 timmar.. Åt lunch med tjejerna i klassen på thaien. Efter att ha halvsovit på psykologin och samhället. Där vi btw ska göra en stor uppsats till, ta mitt liv!! Åkte till läkarn efter skolan för att se om jag är glutenintollerant.. Ska ta prover i veckan men sen får jag inte svar först i slutet av mars, vafan?! Men aja bara vänta.. Hoppas på hela mitt liv att jag inte är det!!
Åkte sen till Ikea för att leta efter en byrå, hittade tyvärr ingen så får leta vidare. Sen storhandlade vi och sen jag kom hem har jag inte gjort annat än att plugga.. Är så jävla stolt över mig själv som legat i sängen i 2 timmar och pluggat, så hoppas fan jag klarar mig imorn!
Ska snart hoppa in i duschen sen ska jag träffa becca en sväng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0