Ny byrå

Åkte med pappa och strosa runt i affärer idag. Åkte till kvantum, båtaffärer och Ikea. Fick med mig en ny byrå hem faktiskt! Det blev inte riktigt än som jag tänkt mig, men den var snygg så fick bli den!
Tog en hel jävla evighet att få ihop den bara.. Jävla Ikeagrejer asså..
Åkte sen och träffa Zarah. Sen åkte vi hem till Ylva!! Åhhh som jag saknat henne!!!! Men lyckades precis hålla mig från gråtkalas iaf, haha! Vi satt där flera timmar och Pratade. Riktigt mysigt!
Åkte hem för middagen och sen mublera i rummet.. Har hållt på i 3 timmar och nu känns det ganska bra. Har mycket kvar att fixa imorn med kläder och kasta massa. Men har iaf kommit halvvägs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0