Året som gått

Tänkte skriva om året som varit.
2012 började mindre bra, Astrid vart halt och vi var tvungna att ta bort henne den 8 februari,fina ponnyn. Samma dag som Ylva fyllde 18, precis som jag gjorde 1 vecka senare. Det var en bra dag trots omständigheterna. Den dag jag längtat så länge efter, att äntligen få känna mig lite fri. Firade min födelsedag både med
Utgång med mina fina och även ett stort kalas hemma hos mig med både familj och vänner!
Skolan började gå mig på nerverna och längtade bara efter sommarlovet. Det blev mycket festande, speciellt på
Sommar. Vi umgicks mycket allihop, vårt fina gäng. Som inte blev desamma när världens bästa Ylva flyttade till Tyskland.. Jobbig tid att säga hejdå till henne och att hon skulle vara borta
Ett år. Inte samma sak utan dig här hemma! Saknar dig. Blev tufft att inte ha henne här och kunna prata med henne dagligen på samma sätt.
Sommaren gick jag blev kär.gick inte någe vidare med det tyvärr.
Sista året på gymnasiet började och jag var så trött på skiten innan det äns gått en vecka. Jag vill bara Sluta nu, jag orkar inte mer! Sket fullständigt i skolan, gjorde det jag var tvungen till men ligger nog inte högt i något ämne och jag orkar inte äns bry mig.
Jag fick även ett jobb. Ett jobb jag trivs med. Jobbiga tider men människorna jag lärt känna överväger det.
Året slutade på värsta tänkbara sätt. Både att min älskade morfar drabbades av jävla fitt sjukdomen cancer och att Min fina mixto fick somna in.. Min bästa vän, den som jag älskade över allt annat! Som funnits vid min sida nästan
Hela mitt liv. Alla tog det hårt och inget kommer bli desamma utan honom. Världens finaste.
Det var en jävla tur att vi åkte till Florida. Något mer bra med året. Jag hoppas att 2013 inte blir lika jobbigt år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0