Grattis pappa

Idag är ingen vanlig dag för det är pappas födelsedag hurra hurra hurra! Grattis pappa! Vi har firat honom nu på kvällen. Jag och pappa lagade middag tills mamma och sebastian kom hem. Åt middag och myste.
Resten av dagen kändes mest lång..
Fick inte mycket sömn alls inatt eftersom jag mest legat och hostat.. Så var sjukt trött när jag gick upp 8 imorse och har känt mig trött hela dagen.
Tittade på film på första lektionen, skönt men man blir ju inte direkt piggare av det. Samhället är ju alltid lika långa och tråkiga. Svenskan gick ändå fort så det var ju skönt det iaf!
Umgicks med Moa lite innan jag åkte hemmåt oxå. Köpte godis till min pluggdag imorn. Måste ju få belönas med någonting när man är duktig och gör uppgifterna! Dessutom är det fredag.
Har myst ner mig under täcket i sängen nu och ska titta på tv innan jag sover. Sovmorgon imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0