Hemma från skolan

Var hemma från skolan idag. Skulle haft hål från 11 till halv 2, kände inte direkt för det.
vaknade vid 10. Tittade på det vanliga desperate och sjunde himlen innan jag gjorde något vettigt. Städade mitt rum, var ute och fota lite, bakade kladdkaka och pluggade lite, men min bok är
Såklart kvar i skolan så måste dit och hämta den imorn..
Annars har jag legat På soffan hela eftermiddagen och kvällen.
Är precis nyduschad och har målat naglarna, stod i typ en halvtimme för att få bort det tidigare nagellacket, satt som berg! Acetonet funkade inte så fick skrapa bort det!
Ligger nu i sängen, lär nog inte somna på ett tag men skönt att ligga och titta på tv själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0