Hemma onsdag

Bestämde mig för att vara hemma idag. Känner mig inte helt bra och bara ovärda lektioner i skolan. Hann därför med att börja på psykologiarbetet, så ska försöka få klart det så fort som möjligt. Vore ju en dröm om det blir klart redan på fredag men vi får se hur flitig jag är.
Vaknade ändå rätt tidigt för att det var snöras utanför mitt fönster.. Kul att vakna upp i panik lixom!
Tittade sen på desperate och gjorde psykologin.
Träffade Emma senare och åt lunch, gick runt lite i skäris. Haha jävla stammis man är där.
Hem och tagit det lugnt hela kvällen. Bakat chokladbollar, inte de snyggaste men Goda var dom iaf! Imorn blir det skola igen så ska passa på att försöka sova, säger det alltid men lyckas aldrig haha..
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0