Jobbig dag

Jag kan fortfarande inte inse att du är borta.. Min fina Mixto. Det finns inga ord för hur mycket jag saknar dig.Du har varit min bästa vän i 11 år och jag vet inte hur jag ska klara mig utan dig, du var mitt allt. Det var dig jag levde för. Allt känns så tomt och meningslöst utan dig. Du har varit med mig i alla med och motgångar, alltid funnits där. Det är så jävla jobbigt att inte ha dig här hos oss längre, ingenting är desamma.
Jag kan fortfarande se hur glad du blev varje gång man öppnade dörren, jag kan fortfarande se dig spela fotboll på tomten, ligga och sova bredvid mig i sängen. Det finns inga minnen med dig som är dåliga. Du gjorde alltid min dag och jag kommer alltid att älskar dig. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta min fina ängel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0