Ledig

Helt obeskrivligt hur skönt det var att vara ledig idag!
Sov dock inte så bra inatt.. Halvsov från typ 6 till halv 11, irriterande att inte kunna somna om helt..
Men har tagit det lugnt hela dagen så ska nog klara av att jobba ikväll!
Kom precis ut från duschen och ska göra mig iordning nu. Skönt att ha gått i nattkläder hela dagen,haha!
Tog det lugnt när jag vakna och tittade på desperate o sjunde himlen innan jag började plugga.. Inte för att det gick så bra, fortsatte på projektarbetet men kom
Inte riktigt på vad jag skulle skriva..
Så slutade med att jag städade rummet och hela huset! Vafan hände där?
Aja ska göra mig iordning nu så jag kan vila sen.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0