Så var denna helg slut

Då var det redan söndag.. Helt sjukt vad helgen går fort!
Igår kväll var mysig, vi hyrde en skräckfilm och baksmällan 2 o en massa godis. Precis så en filmkväll ska vara!
Hämtade sen familjen som varit hos ett par kompisar innan jag kom hem i säng. Kunde såklart inte somna ändå eftersom min dygnsrytm fortfarande lever sitt egna liv.. Tur att det fanns en bra film på tv iaf!
Sov därför till halv 12 idag, inte planerat.. Så lär säkert inte kunna somna i tid idag heller.
Åkte med mamma och sebbe till kungens kurva. Handla lite mat och jag fick även med mig ett par boots hem!
Sen har vi haft filmsöndag med 2 filmer från Liza Marklunds böcker. Riktigt bra faktiskt.
Har precis pratat med världens bästa Ylva i telefon! Åh vad jag saknar henne! Så blev ett långt samtal om allt och inget. Bra avslut på kvällen!
Ska gå och lägga mig o titta på tv nu.
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0