Standard söndagsångesten..

Det här med rolig bloggning har väll aldrig varit min grej, har inget att skriva om men samtidigt är det en daglig vana så kan inte sluta skriva helt, så ni får stå ut med dåliga inlägg och uppdatering.
Idag har varit en typisk söndag. Har inte rört mig utanför dörren. Varvat mellan sängen och soffan. Tittat på tv och 2 filmer. Älskar när man kan gå runt i sina nattkläder hela dagen!
Mamma färgade håret på mig idag oxå, så nu känner man sig lite fräschare på den fronten iaf.
Har precis pluggat färdigt till religions provet imorn.. Förhoppningsvis klarar jag mig iaf, känns som det mesta sitter så bara hoppas på det bästa!
Tänkte försöka sova nu, är ju skola imorn..
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0