Kajsa, Kajsa, Kajsa..

När jag sa ja till att vara kattvakt tänkte jag, det blir nog jobbigt och inte så krävande de är ju ändå ganska självständiga. Men kan ju säga att jag haft lite fel.. Kajsa väckte mig 2 för att hon ville att vi skulle gosa, kl 2 på natten?! När jag inte klappade försökte hon riva mig, haha så höll hon på fram till 4 då hon somnade bredvid mig till 5 och då fick dom mat, orkade inte halvsova längre. Sen somnade jag om och vaknade 9, snacka om att hon jävlas med mig! Tur att dom är söta iaf.
Har varit med Zarah idag. Handlat lite, ätit lunch och hängt med katterna. Åkt en sväng förbi stallet. Ätit middag och nu ska jag tillbaka till katterna.
Ha en bra kväll.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0