15 juni

Det var fullfart på jobbet igår! Längesen det var så mycket folk. Det var stressigt men det gick bra, vi blev klara i tid och fick allt gjort så.
Trots att jag var sjukt trött när jag kom hem så kunde jag inte somna.. Kan varit för att det var strålande sol ute kanske.. Sjukt att det blir ljust så tidigt nu! Inte nog med att jag inte kunde somna så vaknar jag 10 och kan inte somna om?! Känner mig ju lite smått trött nu..
Har legat ute och solat hela dagen o ska snart göra mig iordning för jobbet. Ska sitta i kassan ikväll, blir nice. Men innan tänkte jag gå och se hela showen! Sista gången dom kör tillsammans, kommer nog bli en väldigt sorlig stämning.. Jag ser fram emot att se hela iaf, dom är så sjukt jävla duktiga och önskar dom lycka till i deras nya uppdrag i höst!
Nu måste jag sätta lite fart.
puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0