Dålig uppdatering

Har varit full fart sen i onsdags. Kan fortfarande inte fatta det!
Hela torsdagen låg jag däckad. Eftersom det var så fint väder låg jag ute hela dagen. Åt massa rester, haha vi kommer få äta samma mat i flera dagar!
Somnade redan vid 9, herregud vad trött jag var!
 
Igår så var jag i båten hela dagen. Låg uppe på flyan och solade, underbart väder! Kom hem vid 5. Gjorde mig iordning och åkte till Therese. Vi hade middag med Ylva,Carolina,Zarah,Agneta, Bella och Siri. DEt var mysigt! Tyvärr var jag tvungen att åka redan vid 9 eftersom jag inte kudne få ledigt från jobbet :(
Jobbet gick bra iaf, var ganska lugnt. Stängde vid 2 och kom därifrån vid 3.
 
Vaknade vid 12 och vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Antingen blir det vara hemma och umgås med vänner eller åka ut med båten. Hmm får se vad jag gör..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0