För jag har tagit studenten, fyfan vad jag är bra!

Gårdagen var en av de bästa dagar i mitt liv! Kan inte förstår att jag har gått ut skolan!! Äntligen! Kan fortfarande inte förstå att det faktiskt har hänt, förstå att jag har tagit studenten!!!!
Vi började dagen med champagne frukost hos Emelie. Vi myste och drack fram till halv 10 då vi begav oss till skolan. I skoan var det riktigt segt. vi lyssnade på rektorn plus lite musik i en halvtimme resten av timmarna fram till 1 satt vi mest bara, Skrev i varandras mössor och umgicks. Kl 1 var det dags för utspring! Nästan alla i släkten och nästan alla tjejer var där och det kändes så bra!!
Flaket var så jävla grymt! Iaf första timmen, sen segade det lite men fortfarande så jävla kul! Dock jävligt irriterande att han stannade i huddinge c istället för skolan? Så blev en promenad för att hämta väska och mobil som var inlåst i skolan?!?! Höll på att få panik när ingen kom och öppnade! Efter en halvtimme kom iaf 1 lärare..
 
DE första gästerna kom vid 5 och sen droppade det in folk hela kvällen! Det var verkligen många som kom förbi och gjorde min dag underbar! Fick jättefina presenter och det var bra stämning hela kvällen. Blev lite för full och blev kvar hemma istället för att åka in till stan på slutskiva. Men de flesta var kvar ända till 4 imorse så det gjorde mig inget!
 
Underbar dag med underbara vänner och familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0