Hammarby sjöstad

Trevlig kväll igår!
Vi startade hemma hos Adenborg med lite snacks och dricka. Gick sen från dom till resturangen. Hammarby sjöstad är så fint!
Vi åt jätte god mat och rullade därifrån sen. Det var roligt att träffa alla igen,händer alldeles för sällan!
Kom hem vid halv 11 och gick över till Karin för att fira hennes student, men hon hade redan hunnit åka så hängde bara där en stund innan jag gick hem o la mig.
 
Vaknade vid 11 idag och har inte gjort ett piss sen dess. Ligger fortfarande i soffan och har bara gått upp för att göra lite lunch.
Tanken var att jag skulle gå ut och springa men eftersom det spöregnar känner jag mig inte så jätte taggad.. Men borde verkligen göra det så väntar på ett uppehåll!
Nu ska jag fortsätta mysa framför tv:n.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0