Wallmans

Bra kväll,natt, morgon igår/idag!
Showen startade vid 7 så satt uppe på hyllan hela kvällen. Dom är så sjukt duktiga! Herregud vad jag önskar att jag kunde sjunga som dom! Kommer sakna dom, alla är så snälla och söta!
Efter showen var klar satt jag mig i kassan och satt där fram till halv 2. Därefter började jag dricka ikapp med de andra. Det var mysigt och trevligt och få umgås med allihop en sista gång! Vi hade baren öppen så länge vi var kvar. Jag åkte därifrån 7 imorse?! Så länge har jag fan aldrig vart uppe haha!
Sovit typ hela dagen idag och när jag kom hem tillbringade jag större delen av dagen på soffan!
Är stört trött nu så,
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0