Fint väder

Så jävla skönt att vara ledig idag! Sov inte längre än halv 10 men skönt ändå.
La mig på soffan och tittade på våra bästa år, sjukt jävla längesen! Har börjat titta lite smått på det så är lite insatt i det igen. Sen blev det de vanliga tittandet på desperate och sjunde himlen.
Bytte om och gick ut på en power walk. Kände att när det faktiskt är fint väder så får man passa på oavsett hur halt det är! Så länge man går på vägarna går det bra. Gick nere vid långsjön, riktigt fint.
Har inte kommit ifrån soffan sen jag kom hem och lär nog bli kvar här ett tag. Ska skriva klart mitt tal tills imorn annars orkar jag inte plugga..
Ska njuta av min ledighet nu.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0