Fotbollsturnering

Chill dag i skolan idag. Några killar i klassen anordnade en fotbollsturnering där alla tjejer i klassen var med. Haha. Men vi var ändå rätt bra asså! Över förväntan! Jag är riktigt stolt över mig själv som ändå var nära att göra mål och gjorde några snygga dribblingar! Men slutar andra matchen med att en jävla fitta i andra laget ska tacka in mig i bänken! Schyst brud när det är några sekunder kvar.. Så jävla arg! Så har skit ont i handleden och höften nu, tack så jävla mycket.. Så ingen zumba för mig idag.. killarna i klassen vann iaf hela, bra jobbat!
Hade bara psykologi sen sluta vi vid 2. Åkte och sola med Zarah, hängde lite innan jag åkte hem och åt middag.
Åkte sen ner och tittade när Zarah red.
Nu sitter jag och tittar på greys, sen blir det sova.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0