1 vecka kvar!!

Vaknade 9 idag och begav mig till soffan. Låg där till lunch och efter det bytte jag om. Åkte och mötte upp Elin e att hämta min jacka, som jag glömde i fredags. Åkte sen till skolan för att få reda på vad jag fick i psykologi men nä då pratade dom med alla i tio år så när vi skulle slutat har hälften kvar så jag åkte hem. Sjukt ovärt att åka dit men men var ju ändå påvägen från att ha hämtat jackan i Huddinge.
Städade rummet när jag kom hem, men kommer behöva storstäda innan onsdag! Åh herregud det är bara 1 vecka kvar tills jag tar studenten!!!
Efter middagen gick jag ut och power walka lite. Bakade sen början till tårtorna och nu ligger jag på soffan igen.
Snart börjar greys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0