17 maj

Herregud vad sverige matchen var spännande igår!! Höll fan på att hoppa ur sängen vid sista straffen! Grymt jobbat Sverige!
Vaknade vid 9 och tog mig upp för att se på våra bästa år. Gjorde mig iordning och skjutsade pappa in till jobbet. Åkte vidare för att plocka upp Erica, åkte till runsten och tittade när hon red.
Efter att ha ätit lunch så åkte jag hem för att skriva klart samhället och äntligen är den klar! Mamma ska bara gå igenom den så kan jag skicka in den sen.
Legat ute i solen i några timmar, började läsa sjätte boken i House of night serien, kopplade in våra högtalare på altan, så jävla bra ljud!
Har precis tittat klart på one tree hill och ska ta mig en dusch. Det är jobb inatt så ska vila upp mig resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0