21 maj

Åkte till skolan för att gå på historia imorse, behövde hjälp med en sista grej innan jag skickade in arbetet. Där efter hade vi studentfotografering.  Efter vi tagit kortet åkte jag hem. Kände att jag behövde bli klar med så mycket som möjligt istället för att bara sitta av lektionerna. Så nu är jag klar med allt utom specialidrotten som jag fick reda på igår.. och skriva klart psykologin men den måste jag göra med moa så får ta och göra den när vi träffas nästa gång. Sen är jag äntligen klar med allt!!
 
Jag har faktiskt varit ute och sprungit idag oxå! Sprang med Therese, kanske inte smartaste valet när hon har grym kondis haha men det gick över förväntan! Först powerwalka jag upp till lågsjön på 20 min sen sprang jag 3 km?! På slutet orkade benen inte äns hålla sig uppe men fan sist jag var ute för några veckor sen kom jag 1 km innan jag dog, så jävla stolt !
Har pluggat sen dess men ska snart skjutsa min bror till träning och sen träffa Zarah!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0