26 maj

Vaknade vid halv 10 idag och låg på soffan hela förmiddagen, tittade på någon kärleksfilm på tv.
Åkte för att äta lunch med Zarah. Drog sen vidare till stallet för att vara med på familjedagen. Som det tyvärr alltid har en tendens att regna på.. Men den var bra iaf!
När jag kom hem träffade jag mina föräldrar för första gången sen i tisdags då de åkte till Italien. Inte alla avis.. Men fick hem presenter (a) så det var mysigt att se dom igen. Men jag och min bror har haft en sjukt bra vecka tillsammans!
Har fått håret klippt och färgat, så nu är jag äntligen lite mörkare igen.
Efter maten blev det att se nya Wallander! Har tagit det lugnt hela kvällen och nu ska jag sova!
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0