Grattis Therese!

Skönt med fredag!
Mindre roligt att vakna vid 8 dock.. Men gick upp tittade på våra bästa år och desperate innan jag åkte för att träffa Zarah. Åt lunch ute i solen, härligt! Kom hem vid 1,la mig ute i solen innan jag började plugga. Fick tillbaka mitt projektarbete igår och hon tyckte det var väldigt bra?! Jag som trodde jag skulle få dåligt haha. Men har iaf gjort klart de hon ville att jag skulle fixa så nu är den klar för en sista inlämning!
 
Idag fyller Therese 20,grattis!!!! Så det ska såklart firas! Vi ska äta middag hos henne sen och efter det gå ut! Det blir nog en riktigt bra kväll! Måste bara komma på vad jag ska ha på mig..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0