Jävla pollen

Herrgud vad trött jag var idag! Blir galen på den här jävla allergin, blir så trött och hängig bläää!
Efter att ha sovit mig igenom historian, hål timmen och psykologin så var känslan så skön att man inte behövde vara kvar på samhällen! Hade egentligen keramik efter men jag hade dött om jag gick på den.
Blev dock ingen vila först vid 5 ändå, var tvungen att följa med min bror för att han skulle köpa skjorta och kavaj till sin bal! Tänk att han går ut nian nu! Stor kille. Dock har han sin bal på min student... Så jävla dåligt!! Han vill egentligen vara hemma för min skull, jag med hehe (a) men klart han måste gå!! Men det är väldigt synd iaf..
När vi väl kom hem så dog jag i soffan och har legat där hela kvällen. Har iaf börjat på samhällen. Men vet ej om jag är nöjd med ämnet.. Återstår att se.
Nu ska jag sova,
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0