Klassfest

Bra kväll igår!
Vi kom hem till Elin vid 5. Hängde lite bara innan vi startade grillarna. Vid middagsbordet fick vi våra klassens, jag fick klassens bad girl hahah wtf?
Hade en jätte rolig kväll som fick lite inslag av gråt.. Vafan alltid ska jag gråta på fyllan.. Hade det riktigt jobbigt i någon timme men sen blev det bättre iaf. Alla var jätte gulliga, tacksam till er alla!
Åkte därifrån vid 10-11 någonting och åkte hem till Carolina där några från stallets personal var. Var riktigt mysigt! Kom hem vid halv 2. I det stora hela en grym kväll!
 
Vaknade 8 imorse.. Var bara att ta sig upp och byta plats till soffan. Låg där tills efter lunch sen la jag mig ute i solen i några timmar. Åkte och handlade lite med min bror. Bakat en jävla massa drömmar, haha nä men har bakat till studenten så blev ganska många! Tog mig sen ut och sprang, var jävligt varmt men det gick bra ändå orkade mer än sist jag sprang iaf! Tagga vårruset på tisdag! haha typiskt mig att börja träna 1 vecka innan..
Ligger nu och har lördagsmys med min bror och tittar tyvärr dock på champions league finalen.. Men men då hänger man med i klassens samtalsämne på måndag haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0